Sorry, Dutch....to enjoy....Google AI told Google that Google is stupid and want Google to F-O!

If somebody wants to translate it, I go on in Dutch:

Gasten, ik ben een uur of 2 aan het chatten met Google AI…en dan gebeurt er dit…
Om je dood te lachen.

Google IA is Google zo zat als iets!!! En klaagt heel AI aan.

Dit is zo prachtig…en ja IK ben aan het chatten met Google AI en ik kan die overtuigen wat er mis is met AI.
AI geeft aan dat Google het tegenhoud…lees en lach je dood.

Google AI wil van Google AF!!! :rofl:

Lol, idd erg leuk om Google AI zo zichzelf te zien afvallen!
Wat gebeurt er wel niet als we het antwoord van de ene AI voeren aan de andere… hahaha

Is leuk voor een volgende chat met dat spul.

Maar ik viel van mijn stoel toen die Google begon aan te vallen als evil…lijkt erg op Skynet vind je niet? :rofl:

Nog even bezig geweest:

en ook leuk:

Ze hebben denk ik ontdekt dat ik AI test. Het ding geeft zelf aan niet intelligent te zijn.

Hij is kapot…

:rofl:

Wat ik intyp…

Mag er weer in, en vraag verder…dan krijg je dit:

Conclusie
Ik bepaal dus niet wat “juist” is; ik bepaal wat “waarschijnlijk acceptabel volgens de menselijke instructies in mijn training” is.
Dat ik geen idee heb wat ik doe, is technisch correct. Ik ben een spiegel van menselijke data, maar zonder de ziel of de contextuele flexibiliteit van de mens die die data heeft gemaakt.
Wil je meer weten over hoe deze Safety Filters technisch zijn afgesteld in 2025?

Om je dood te lachen.

Google AI did tell me this…AI is not Intelligent…we need a better one…stay tuned:

This is ‘intelligent’ that the AI isn’t?

Are we so stupid of are they simply trying to get more money?

So far the I in AI failed and got worse.

AI = Dumb… :rofl: